Dacă aveţi o problemă cu un produs comandat de la noi, care nu a fost rezolvată de către Departamentul Tehnic sau de către Departamentul Vanzări, aveți posibilitatea de a returna produsul. Primul pas este completarea acestui formular de returnare.

Acest formular trebuie să fie completat în întregime, și vă vom răspunde prin e-mail sau telefon în termen de 3 zile lucrătoare cu instrucțiunile de returnare.

Conform conform legii 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanta si de OUG nr.34/2014 , dreptul de retragere nu este aplicabil pentru clientii persoane juridice.

Amro Grup accepta returul produselor care respecta termenii si conditiile de retur si garantie. 

Nu pot fi acceptate urmatoarele produse:
a. Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului). Produsul nou se livreaza dupa primirea si verificarea celui returnat intr-un termen de maxim 14 zile. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.